poniedziałek, 10 czerwca 2013

Dzień Mamy i Taty.




Dla Mamy i Taty.

Chociaż skromne moje słowa, 
ale z serca płyną.
Kocham najwięcej na świecie
mamusię jedyną.

Kocham Cię tatusiu - 
jak nikogo w świecie.
Wierz mi , bo nigdy nie kłamie
Twoje małe dziecię.









Wierszyk dla Mamy.

Moja kochana mamusiu!
To dla Ciebie ten wierszyk, 
dla Ciebie słońce i chmury, 
dla Ciebie tęcza i wietrzyk.

Wiosną i latem - kwiaty,
jesienią - liście jesienne....
Bądź szczęśliwa, mamusiu,
dziś, jutro, codziennie!




A ja wolę moją mamę,
co ma włosy jak atrament, 
złote oczy jak mój miś, i płakała rano dziś.







 Mój Tatuś.

Mój tatuś jak każdy tatuś wszystko zrobić potrafi
Umie zegar naprawić i ucho przyszyć żyrafie
Umie baśń opowiedzieć i podnieść mnie tak wysoko
Abym świat cały zobaczył, a co najmniej swój pokój.









Wyginam śmiało ciało....





Wszystkiego najlepszego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz